Padd en u

Vind het antwoord op uw vraag

Filteren op :
  • Mijn levering

      Wat is de bezorgtijd

      U wordt geïnformeerd per mail op het moment dat uw bestelling verzonden word.Wij communiceren u uw pakketnummer.

      De levertijd is ongeveer 2 tot 3 werkdagen, plus de levertijd, afhankelijk en variabel van de bestemming.

      Deze periode kan worden verlengd in periodes van uitverkoop(winter/zomer) en kerstl. (Tot 10 dagen)

      Hoe worden mijn bestellingen geleverd ?

      Door pakketpost Colissimo. Het gebruik van Colissimo stelt ons in staat uw zending te volgen.

      U bent niet thuis op de dag van levering? Geen zorgen, uw postbode laat een bericht achter waarmee u uw pakket kunt ophalen bij uw postkantoor !

      U kunt ook kiezen voor een levering bij één van onze afhaalpunten (7500 afhaalpunten in Frankrijk).

      Let op, onthoudt goed uw afhaalpunt,onze teams Padd hebben geen inzage in deze informatie

      En voor nog meer keuze, Laat uw bestelling leveren in éen van onze winkels Padd! 57 winkels in Frankrijk.

      Lijst van winkels en openingstijden

      Waar wordt mijn bestelling geleverd?

      Bij uw bestelling kunt u uw afleveradres kiezen , op uw adres, een afhaalpunt,in één van onze winkelsof op een door u gekozen adres.

      Kan ik de dag van bezorging kiezen

      Ondanks de belangrijkheid van uw bestelling, is het door technische en logistieke redenen niet mogelijk een dag van levering te kiezen. 

      Mijn pakket is kwijt/ /ik heb geen tijd gehad het pakket op te halen

      U heeft 15 dagen de tijd om uw pakket af te halen bij het postkantoor.

      Als uw pakket verloren is in de post, verzoeken wij u contact op te nemen met de service expeditie padd.co.nl via het formulier ""contact"" /neem contact met ons op die een onderzoek bij de postdiensten zal openen. .

      Padd.co.nl kan u vragen om benodigede documenten bij deze aanvraag (zoals het pakketnummer, een kopie van uw identiteiskaart, bewijs van adres, brief van het niet ontvangen van het pakket, etc).

      Padd.co.nl houdt u zo spoedig mogelijk op de hoogte en neemt contact met u op naar aanleiding van de uitkomst van dit onderzoek, een ruiling of terugbetaling zal worden uitgevoerd (zie rubrek ruiling / terugbetaling voor al uw vragen).

      U kunt worden terugbetaald aan het eind van dit onderzoek.

      Voor uw informatie, openstaande onderzoeken kunnen lang duren.

      Ik heb mijn pakket geweigerd , want deze was beschadigd.

      Als uw pakket beschadigd is en u heeft het pakket geweigerd verzoeken wij u contact met ons op te nemen  via het formulier « Contact »

      De ontvanger moet dwingend de staat van het pakket en de inhoud vérifiëren in het bijzijn van de transporteur. In het geval van ontbrekende produkten, schade...een reservenauwkeurig en gedetailleerd worden afgegeven op de pakbon.Informeer ons per e-mail en bevestig uw reservering per aangetekende brief binnen 48 uur.


      Als deze procedure niet gerespecteerd word, kunt u geen aanspraak maken.

  • Mijn orders

      Ik wil 2 bestellingen combineren

      Als uw 2 bestellingen gedaan zijn op dezelfde dag of dezelfde avond tot de volgende ochtend 8h ,is dit mogelijk. Laat het ons weten via het formulier ""contact"" /neem contact met ons op en vertel ons de bestelnummers die zijn gegroepeerd en het uiteindelijke afleveradres

      is deze termijn voorbij, dan is het om technische en logistieke redenen, onmogelijk om twee bestellingen te combineren.

      Kan ik een artikel toevoegen aan mijn bestelling ?

      U heeft nog niet uw pakketnummer ontvangen ? Neem snel contact met ons op per mail via contact formulier/neem contact met ons op onder vermelding van uw naam,bestelnummer, telefoonnummer en het referentienummer van het artikel dat u wilt toevoegen

      Let op, Houd er rekening mee dat het toevoegen van een artikel in een bestelling (uitzondering opruimingsartikelen) de levering vertraagd (zie rubriek  levering).

      Onze service neemt contact met u op, per telefoon, om de mogelijkheid van het toevoegen van een artikel in uw bestelling te bevestigen en regelen een nieuwe betaalmethode.

      Waar vind ik mijn factuur ?

      Uw factuur bevindt zich bij uw bestelling. Gelieve deze zorgvuldig te bewaren, want u heeft deze nodig bij eventuele ruiling of terugbetaling of garantie van een produkt

      Uw factuur is ook beschikbaar in uw klantgegevens. 

  • Mijn betaling

      Hoe kan ik betalen ?

      Alle prijzen zijn inclusief BTW De betaling wordt geïnd op het tijdstip van verzending.

      Met de bankkaart

      Met American Express

      Met Paypal

      De goederen blijven eigendom van PADD tot wanneer ze volledig betaald zijn.

      Is mijn betaling met de bankkaart beveiligd?

      U kan de betaling van uw bestelling met de bankkaart op de PADD-website in alle veiligheid uitvoeren (Bankkaart, Visa, Eurocard, Mastercard, Amex ) of per PayPal.

      De betaling gebeurt via bankservers die beveiligd zijn met HiPay Full Service
      Dit betekent dat geen enkele bankinformatie die u betreft via de online website van Padd gaat..
      Uw bestelling wordt dus geregistreerd en gevalideerd wanneer de betaling door HiPay Full Service aanvaard is.

      Dank zij het SSL (Secure Socket Layer), kan u in alle veiligheid het nummer van uw bankkaart de vervaldatum, de naam van de kaarthouder (de naam die op de bankkaart staat) alsook het cryptogram op de achterkant van de kaart doorgeven.De gegevens van uw creditcard zijn versleuteld dank zij het SSL protocol en circuleren nooit ongecodeerd op het netwerk.

      De Padd-website heeft nooit toegang tot deze gegevens en bewaart ze niet op hun servers. Daarom worden ze u opnieuw gevraagd bij elke nieuwe handeling op onze website. Kaarten die uitgegeven zijn door banken die niet in Frankrijk gedomicilieerd zijn moeten internationale bankkaarten zijn.

      Op welk moment word mijn betaling geïncasseerd ?

      Voor elke manier van betaling geldt dat de betaling pas op de dag van verzending van de bestelling wordt gedebiteerd.

      Als het een uitgestelde betaling betreft is uw betaling zichtbaar aan het eind van de maand.

      Op dezelfde manier tijdens een terugbetaling, creditering verschijnt alleen "vertraagd" als het een uitgestelde debitering betreft.

      Kan ik betalen bij levering?

      Tot onze spijt kunnen wij deze regeling niet accepteren.

      Kan ik in meerdere keren betalen ?

      Op dit moment is het niet mogelijk in meerdere keren te betalen.

      Wat gebeurd er als mijn betaling geweigerd word?

      Als uw betaling wordt geweigerd heeft u misschien uw debetplatform per week overschreden of een fout gemaakt in het invoeren van de nummers van de bankkaart.

      Het kan ook zijn dat de analyse- en controledienst van de betalingen uw betaling heeft geweigerd.

      In dat geval, zal uw bestelling niet in behandeling worden genomen en uw rekening niet gedebiteerd worden.

      Wij nodigen u uit om uw bestelling te vernieuwen en contact op te nemen met uw bank om het mogelijke probleem te identificeren.

  • Mijn aflossingen

      ik verzoek tot terugbetaling

      "Uw bestelling bevalt u niet en u wilt terug betaald worden: geen probleem !

      U profiteert van de wet «  Geld terug>». U heeft 14 dagen de tijd vanaf het moment van ontvangst om uw produkt terug te sturen , zonder motief. De verzendkosten zijn voor uw rekening. Het artikel inclusief verzendkosten wordt terugbetaald.

      Hiervoor neemt u contact op met via het formulier terugbetaling

      Indien wij uw verzoek ontvangen hebben, zullen wij u uw retournummer communiceren, u kunt het pakket terugsturen aan :

      PADD NET

      Lotissement les Floralies

      Rue des Lilas

      67450 Mundolsheim Frankrijk

      Graag een kopie van uw kassabon toevoegen en een brief met verzoek tot terugbetaling. Uw retour zal alleen geaccepteerd worden voor complete produkten, in hun originele verpakking en in goede staat bijgevoegd met een kopie factuur van de aankoop.artikelen geretourneerd incompleet, beschadigd,vies of na abnormaal gebruik door de klant zullen worden onderworpen aan het oordeel van de verkoper.

      Boeken en DVD's, hoofdbescherming,aan bederf onderhevige waren en onderkleding worden niet geruildof terug genomen,hetzelfde geldt voor gepersonaliseerde artikelen met initialen of namen.

      Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling ?

      De terugbetaling zal geschieden binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending.

      Let op : Deze termijn kan langer zijn in periodes van uitverkoop en einde jaar.

      De terugbetaling verschijnt normaal gesproken na 3 à 4 dagen (werkdagen) op uw bankrekening, behalve bij uitgestelde betalingen (creditcard)zal de betaling pas zichtbaar zijn aan het eind van de maand

      Welk bedrag krijg ik terugbetaald ?

      Het bedrag tot terugbetaling is gelijk aan het bedrag inclusief BTW vermeerderd met het bedrag aan verzendkosten binnen Frankrijk en europa.

      Indien wij verantwoordelijk zijn, zullen wij u een bon retour sturen.

      De terugbetaling verschijnt normaal gesproken na 3 à 4 dagen (werkdagen) op uw bankrekening, behalve bij uitgestelde betalingen (creditcard)zal de betaling pas zichtbaar zijn aan het eind van de maand 

  • Mijn rendement en uitwisselingen

      Kan ik één of meerdere produkten ruilen?

      "Het is mogelijk uw artikel te ruilen binnen 365 dagen na ontvangst van uw pakket.

      U kunt het artikel ruilen tegen hetzelfde artikel in een andere maat of kleur.

      Als Padd niet de mogelijkheid heeft de gevraagde maat aan te bieden, nemen wij contact met u op en bieden wij u of een andere kleur of een vergelijkbaar artikel aan.In alle gevallen zijn de kosten van het retourneren en doorsturen van het voorwerp voor de klant.

      U kunt ook een ruil tegen een ander artikel vragen.  

      In het geval van een ruiling tegen een ander artikel, verzoeken wij u een cheque toe te voegen voor het prijsverschil + de verzendkosten zullen wij u communiceren. Padd.co.nl verwerkt uw retouren en ruilingen binnen 14 dagen.

      Voor alle aanvragen retour of ruilen , verzoeken wij u contact op te nemen met le formulier Contact

      Hoe een ruiling aanvragen?

      Als de maat van een bestelde artikel niet overeenkomt kan de koper vragen om te ruilen.

      Hiervoor neemt u contact op met contact formulier

      Wij communiceren u een nummer retour. Het artikel dient in originele staat en verpakking terug gestuurd te worden aan het volgende adres :

      PADD NET

      Lotissement les Floralies

      Rue des Lilas

      67450 Mundolsheim Frankrijk

      De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Als wij verantwoordelijk zijn,sturen wij u een retourbon. Er zal geen restitutie verrekend worden voor de verzendkosten.


      In het geval van een foutieve bestelling door u persoonlijk, zijn de verzendkosten voor uw rekening. Graag een kopie van de kassabon toevoegen en een notitie van wat u wenst voor ruiling(maat,kleur, artikel of terugbetaling).

      Boeken en DVD's, hoofdbescherming,aan bederf onderhevige waren en onderkleding worden niet geruildof terug genomen, hetzelfde geldt voor gepersonaliseerde artikelen met initialen of namen.

      Uw pakket zal opnieuw verzonden worden binnen 15 tot 20 dagen. (met uitzondering van uitverkoop periodes en eind van het jaar)

      Het ontvangen produkt voldoet niet

      Wij zijn toegewijd aan u om deffecte en niet gewenste artikelen te ruilen of terug te betalen naar aanleiding van uw bestelling.In dat geval verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier« Contact »

      Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op, voor de vervolgprocedure.

      Het verzoek dient te geschieden binnen veertien dagen na levering.Eventuele claims na deze termijn worden niet geaccepteerd.De produkten dienen in originele staat en verpakking verstuurd te worden (accessoires, verpakking, ...).

      Ter informatie, Padd zal niet over gaan tot terugbetaling van beschadigde, vieze en/of incomplete artikelen .

      In het geval van een erreur aan onze kant, zullen de verzendkosten voor onze rekening zijn. Wij zullen u een bon retour verzenden en de kosten voor onze rekening nemen.

      Er mist een produkt in mijn bestelling

      Het is mogelijk dat er een artikel mist in uw bestelling.

      Het artikel kan niet meer voorradig zijn bij onze leverancierr.In dat geval, verifieer uw kassabon, het artikel zal niet gedebiteerd zijn.

      In het geval dat het artikel wel geïncasseerd is en zich niet in uw bestelling bevindt, neem contact met ons op per mail via het formulier contact onder vermelding van uw naam, telefoonnummer en bestelnummer zodat wij contact met u op kunnen nemen.

      Ik wil graag ruilen in een winkel

      Tot onze spijt is het door technische en logistieke redenen niet mogelijk , ruilen en/of terugbetalen is mogelijk alleen bij onze expeditie service van padd.co.nl 

      In dat geval graag contact opnemen met

      Ik heb mijn bestelling terug gestuurd, maar nog geen nieuws

      Meerdere mogelijkheden:

      • Wij hebben misschien uw pakket niet ontvangen /uw bewijs van verzending.
      • Wij hebben misschien nog niet de tijd gehad uw retour te behandelen. Wij verwerken uw retouren en of ruilingen binnen 14 dagen.

      In elk geval /twijfel niet contact met ons op te nemen via het formulier contact

  • Mijn garantie

      Is er een garantie op mijn produkten?

      Sommige producten gekocht op onze website hebben fabrieksgarabtie. Deze garantie wordt aangegeven op het artikel.

      verschillende fabrieksgaranties zijn over het algemeen voor een jaar , onderdelen en arbeid.

      Om van deze garantie gebruik te maken, dient u uw aankoopbewijs te bewaren. Let op, voor sommige prodikten,is het nodig dat u de garantiekaart direct toestuurt naar de leverancier,anders zal de garantie niet dekken.

      Om u te verzekeren van de procedure kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het formulier contact onder vermelding van uw naam, artikel en datum van aankoop.

      Implementaties van garantie

      Voor alle garanties, wettelijke of contractuele, wordt de terugkeer uitgeoefend volgens de voorwaarden van de fabrikant.

      Een garantiebon zal bijgevoegd zijn (afhankelijk van de artikelen). Het is noodzakelijk om deze coupon terug te sturen naar het adres op de bon. Zonder deze procedure, kan geen garantie worden uitgevoerd.

      Wat valt er onder de garantie?

      Wij vestigen de aandacht op dat een probleem door nalatigheid verwaarlozing, beschadiging of misbruik maken ineffectief is op de garantie van de fabrikant

      In dat geval zal het produkt aan u worden terug gegeven, of gerepareerd worden na acceptatie van de kosten door de fabrikant.

  • Mijn producten

      Is de produktfoto betrouwbaar?

      Voor het maken van de catalogus,maakt Padd uitsluitend gebruik van beelden geleverd door onze leveranciers.


      Echter, wijzen wij erop dat de afbeeldingen niet bindend zijn : De kleurinformatie evenals de afmetingen etc worden toegelicht in de titel van het produkt. Zo niet, of als u twijfelt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen

  • Mijn trouw

      Wat houdt het getrouwheidsprogramma in?

      Geldig in winkels en op internett, U hoeft vijf aankopen te doen binnen 2 jaar om een korting te krijgen van 5%(te verrekenene bij uw zesde aankoop) op de globale waarde van uw aankopen.


      het getrouwheidsprogramma padd.co.nl  kan de klant de volgende voordelen geven:

      - onbeperkt aantal bestellingen per dag
      - verschillende betalingsmogelijkheden
      - niet inberepen op de kaart: services, uitverkopen, opruimingen
      - Alleen met secties gemarkeerd met een logo op de site wordt rekening gehouden met uw korting te berekenen.

      Bij het online winkelen, moet de koper het klantnummer doorgeven (te vinden op de klantenkaart).

      À Elke aankoop op de website padd.co.nl , zal het bedrag van de korting voorspelling aangeven.

      Hoe weet ik wanneer mijn korting valt?

      À Bij elke aankoop op padd.co.nl,zal uw bedrag aan korting vermeld worden.

      Bij uw zesde aankoopt, word uw kortingsbedrag automatisch afgeschreven van uw winkelmandje als het bedrag gelijk of groter is dan het bedrag aan aankopen.

      Als het bedrag lager is dan uw kortingsbedrag wal uw korting de volgende keer verrekend worden..

      U kunt natuurlijk uw voorlopige korting voorspellen via ""mijn rekening - getrouwheid PADD""

  • Promo code

      Hoe werkt de kortingscode Padd?

      1- Ontvang uw kortingscode per mail, sms of direct in de winkel.

      2- Doe uw boodschappen direct in uw winkelmandje of maak direct uw keuze in onze winkel (afhankelijk van de leveringsvoorwaarden).Kortingscodes zijn geldig met speciale voorwaarden. De kortingscode is voor één persoon en strikt persoonlijk. De geldigheid van een kortingscode is beperkt in tijd en / of afhankelijk van een minimum aankoopbedrag. Een korting kan een specifieke lijst van producten te betrekken.Dit aanbod is geldig in de beschikbare voorraden van de winkels of/en onze winkel online. De kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere kortingsacties. De aankopen gedaan met een kortingscode kunnen niet worden bijgeschreven op de klantenkaart.

      3- In uw winkelmandje, geef de speciale code aan en klik op OK. Het aanbod word automatisch aangegeven bij uw bestelling, de korting zal automatisch berekend worden. U kunt profiteren van dit aanbod bij de kassa in de winkels.

      2en korting, één keer per persoon (naam van de familie en postcode).

      Slechts één korting per bon ,niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of kortingen (waaronder artikelen uit de opruiming), niet-terugbetaalbaar, niet-ruilbaar. Niet verrekenbaar met cadeaubonnen Padd.

      Niet geldig op stands beurzen, wedstrijden en tentoonstellingen>

      Geldig in winkel ou op paad.co.nl.

       

  • Mijn persoonlijke gegevens

      Wie heeft toegang tot mijn persoonlijke gegevens?

      Alle persoonlijke gegevens die u ons gecommuniceerd heeft worden vertrouwelijk bewaard. Uw peroonlijke gegevens worden niet gecommuniceerd met derden

      Waarom moet ik mijn emailadres geven en mijn telefoonnummer?

      Wij hebben deze gegevens nodig zodat wij zo spoedig mogelijk contact met u op kunnen nemen bij eventuele problemen met uw bestelling.Als wij deze gegevens niet hebben, kunnen wij de levering van uw artikelen niet garanderen

  • Mijn technische problemen

      Ik ben mijn password vergeten

      U heeft u password verloren? Geen paniek, reset uw account door te klikken op ""Wachtwoord vergeten?"".

      Een eertse mail word naar u verzonden om uw aanvraag te bevestigen. Eenmaal bevestigd zal uw password naar u opgestuurd worden per mail.

      Ik heb mijn adres gewijzigd

      U hebt uw adres gewijzigd?

      Graag uw gegevens doorgeven in de rubriek ""mijn rekening"" voor u een volgende bestelling doet op onze site.

      Wat is een cookie

      "Cookies"" registreren bepaalde informatie die opgeslagen worden op uw harde schijf. Deze informatie wordt gebruikt om ter plaatse statistieken te genereren.

      Een bericht zal u vragen deze cookies te accepteren, u kunt natuurlijk weigeren. t is ook mogelijk om uw browser te accepteren of de ""cookies"" te weigeren. Wij verzekeren u dat deze cookies geen vertrouwelijke informatie bevatten waardoor de site niet goed werkt..

  • Klantenservice

      Hoe kan ik de klantenservice bereiken ?

      "Onze klantenservice beantwoord al uw vragen van maandag tot vrijdag van 10h tot 18h (uitzondering vakantiedagen)

      Uw kunt een antwoord verwachten binnen 48h maximum(behalve in uitzonderlijke gevallen) alleen op bovengenoemde dagen en tijden.

      Om contact met ons op te nemen, maak gebruik van formulaire ""neem contact met ons op"".

U heeft geen antwoord gevonden op uw vraag Neem contact met ons op