Padd en u

Vind het antwoord op uw vraag

Filteren op :
  • Mijn levering

      Wat moet ik doen bij het ontvangen van mijn zending?

      Wij vragen u (of de persoon die in uw naam de zending ontvangt) om de uiterlijke staat van de producten na te gaan bij levering Wanneer er een afwijking wordt vastgesteld (beschadigde verpakking) vragen wij u om dit te noteren op de leveringsbon of om de bestelling te weigeren.

      Zonder deze procedure kunnen wij u niet garanderen dat de terugbetalingsprocedure in gang kan worden gezet.

       

      Let op, als u de ontvangst van het product aan een derde toevertrouwt (congiërce van uw appartement, receptioniste op uw werk,...) ontvangt deze het pakket in uw naam en voor uw rekening.

      U moet deze persoon dus vragen om oplettend te zijn voor de gevolgen van de voorzorgsmaatregelen en hem er aan herinneren dat hij aan de ontvangst van de goederen dezelfde zorgen dient te geven alsof het voor zichzelf was.

      In ieder geval zullen deze voorzorgsmaatregelen het verkrijgen van de wettelijke garanties, noch het herroepingsrecht  verhinderen.

      Wanneer er producten ontbreken, ga dan naar de rubriek « Terugzending en terugbetaling - ontbrekende artikels»

      Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd?

      Bij uw bestelling kan u kiezen om ze te laten leveren bij u thuis, in een afhaalpunt of op een adres dat u ons opgeeft

  • Mijn betaling

      Quels sont mes moyens de paiement ?

      Alle prijzen zijn inclusief BTW De betaling wordt geïnd op het tijdstip van verzending.

      Met de bankkaart

      Met American Express

      Met Paypal

      De goederen blijven eigendom van PADD tot wanneer ze volledig betaald zijn.

      Is mijn betaling met de bankkaart beveiligd?

      U kan de betaling van uw bestelling met de bankkaart op de PADD-website in alle veiligheid uitvoeren (Bankkaart, Visa, Eurocard, Mastercard, Amex) of met PayPal

      De betaling gebeurt via bankservers  die beveiligd zijn met  HiPay Full Service

      Dit betekent dat geen enkele bankinformatie die u betreft via de online website van Padd gaat.

      Uw bestelling wordt dus geregistreerd en gevalideerd wanneer de betaling door HiPay Full Service aanvaard is.

      Dank zij het SSL (Secure Socket Layer) protocol, kan u in alle veiligheid het nummer van uw bankkaart, de vervaldatum, de naam van de kaarthouder (de naam die op de bankkaart staat), alsook het cryptogram op de achterkant van de kaart, doorgeven De gegevens van uw creditcard zijn versleuteld dank zij het SSL protocol en circuleren nooit ongecodeerd op het netwerk.

      De Padd-website heeft nooit toegang tot deze gegevens en bewaart ze niet op hun servers. Daarom worden ze u opnieuw gevraagd bij elke nieuwe handeling op onze website. Kaarten die uitgegeven zijn door banken die niet in Frankrijk gedomicilieerd zijn moeten internationale bankkaarten zijn.

      Op welk ogenblik wordt mijn betaling geïnd?

      Voor elke manier van betaling geldt dat de betaling pas op de dag van verzending van de bestelling wordt gedebiteerd.

      Kan ik betalen bij leveren?

      Tot onze spijt kunnen wij deze regeling niet aanvaarden.

      Kan ik in meerdere keren betalen?

      Op vandaag is het niet mogelijk om in meerdere keren te betalen.

      Wat gebeurt er als mijn betaling wordt geweigerd?

      Als uw betaling wordt geweigerd heeft u misschien uw debetplatform per week overschreden of een fout gemaakt in het invoeren van de nummers van de bankkaart

      Het kan ook zijn dat de analyse- en controledienst van de betalingen uw betaling heeft geweigerd.

      Wij nemen dan telefonisch contact met u op om u daarover in te lichten. U kan ons dan per telefoon uw bankkaartnummer doorgeven, een overschrijving uitvoeren of de bestelling annuleren.

  • Mijn rendement en uitwisselingen

      Comment procéder à un échange ?

      Si la taille d'un article commandé ne convient pas l'acheteur peut demander qu'il soit échangé.

      Pour cela il vous suffit de nous contacter via le formulaire de contact /contactez-nous

      Nous vous communiquerons un numéro de retour. L’article doit nous être retourné neuf non utilisé dans son emballage d'origine intact à l’adresse suivante :  

      PADD NET

      85 avenue Général de Gaulle

      91170 VIRY CHATILLON  

      Les frais de retour et de réacheminement sont à la charge exclusive de l'acheteur. Si notre responsabilité est engagée, nous vous ferons parvenir un bon de retour. Aucun remboursement pour des frais de port engagés ne sera effectué.


      En cas d’erreur de commande ou d’échange pour convenance personnelle, les frais de port de réexpédition restent à la charge du client. Joindre une copie de votre ticket de caisse et nous indiquer ce que vous souhaitez en échange (taille, couleur, article ou remboursement).

      Les livres et DVD, les protections de tête, les produits périssables et sous-vêtements ne sont ni repris, ni échangés, de même que les articles personnalisés avec initiales ou signatures.

      Votre colis vous sera réexpédié dans un délai de 14 jours.

  • Mijn technische problemen

      Qu'est-ce qu'un cookie ?

      Des "cookies" enregistrent certaines informations qui sont stockées dans la mémoire de votre disque dur. Ces informations servent à générer des statistiques d'audience du site.

      Les cookies permettent au magasin de se souvenir de votre nom d'utilisateur et de votre mot de passe, facilitant ainsi votre identification sur votre compte-client.

      Un message peut vous demander, si vous souhaitez accepter les cookies, ce que vous pouvez bien entendu refuser. Il est aussi possible de configurer votre navigateur pour accepter ou refuser les "cookies" padd.fr à tout moment. Nous vous confirmons que ces cookies ne contiennent pas d'informations confidentielles vous concernant et peuvent permettre au site de fonctionner correctement.

  • Klantenservice

      Comment joindre le service clients ?

      Notre service clients répond à toutes vos questions du Lundi au Vendredi de 10h à 18h (hors jours fériés).

      Une réponse vous sera apportée sous 48h maximum (sauf cas exceptionnel) uniquement dans les jours et horaires indiqués ci-dessus.

      Pour nous contacter, merci d'utiliser le formulaire "Contactez-nous".

U heeft geen antwoord gevonden op uw vraag Neem contact met ons op