Padd en u

Vind het antwoord op uw vraag

Filteren op :
  • Mijn levering

      Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd?

      Bij uw bestelling kan u kiezen om ze te laten leveren bij u thuis, in een afhaalpunt of op een adres dat u ons opgeeft

  • Promo code

      Hoe werkt de kortingscode Padd?

      1- Ontvang uw kortingscode per mail, sms of direct in de winkel.

      2- Doe uw boodschappen direct in uw winkelmandje of maak direct uw keuze in onze winkel (afhankelijk van de leveringsvoorwaarden).Kortingscodes zijn geldig met speciale voorwaarden. De kortingscode is voor één persoon en strikt persoonlijk. De geldigheid van een kortingscode is beperkt in tijd en / of afhankelijk van een minimum aankoopbedrag. Een korting kan een specifieke lijst van producten te betrekken.Dit aanbod is geldig in de beschikbare voorraden van de winkels of/en onze winkel online. De kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere kortingsacties. De aankopen gedaan met een kortingscode kunnen niet worden bijgeschreven op de klantenkaart.

      3- In uw winkelmandje, geef de speciale code aan en klik op OK. Het aanbod word automatisch aangegeven bij uw bestelling, de korting zal automatisch berekend worden. U kunt profiteren van dit aanbod bij de kassa in de winkels.

      2en korting, één keer per persoon (naam van de familie en postcode).

      Slechts één korting per bon ,niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of kortingen (waaronder artikelen uit de opruiming), niet-terugbetaalbaar, niet-ruilbaar. Niet verrekenbaar met cadeaubonnen Padd.

      Niet geldig op stands beurzen, wedstrijden en tentoonstellingen>

      Geldig in winkel ou op paad.co.nl.

       

  • Mijn betaling

      Hoe kan ik betalen ?

      Alle prijzen zijn inclusief BTW De betaling wordt geïnd op het tijdstip van verzending.

      Met de bankkaart

      Met American Express

      Met Paypal

      De goederen blijven eigendom van PADD tot wanneer ze volledig betaald zijn.

      Is mijn betaling met de bankkaart beveiligd?

      U kan de betaling van uw bestelling met de bankkaart op de PADD-website in alle veiligheid uitvoeren (Bankkaart, Visa, Eurocard, Mastercard, Amex ) of per PayPal.

      De betaling gebeurt via bankservers die beveiligd zijn met HiPay Full Service
      Dit betekent dat geen enkele bankinformatie die u betreft via de online website van Padd gaat..
      Uw bestelling wordt dus geregistreerd en gevalideerd wanneer de betaling door HiPay Full Service aanvaard is.

      Dank zij het SSL (Secure Socket Layer), kan u in alle veiligheid het nummer van uw bankkaart de vervaldatum, de naam van de kaarthouder (de naam die op de bankkaart staat) alsook het cryptogram op de achterkant van de kaart doorgeven.De gegevens van uw creditcard zijn versleuteld dank zij het SSL protocol en circuleren nooit ongecodeerd op het netwerk.

      De Padd-website heeft nooit toegang tot deze gegevens en bewaart ze niet op hun servers. Daarom worden ze u opnieuw gevraagd bij elke nieuwe handeling op onze website. Kaarten die uitgegeven zijn door banken die niet in Frankrijk gedomicilieerd zijn moeten internationale bankkaarten zijn.

      Op welk moment word mijn betaling geïncasseerd ?

      Voor elke manier van betaling geldt dat de betaling pas op de dag van verzending van de bestelling wordt gedebiteerd.

      Als het een uitgestelde betaling betreft is uw betaling zichtbaar aan het eind van de maand.

      Op dezelfde manier tijdens een terugbetaling, creditering verschijnt alleen "vertraagd" als het een uitgestelde debitering betreft.

      Kan ik betalen bij levering?

      Tot onze spijt kunnen wij deze regeling niet accepteren.

      Kan ik in meerdere keren betalen ?

      Op dit moment is het niet mogelijk in meerdere keren te betalen.

      Wat gebeurd er als mijn betaling geweigerd word?

      Als uw betaling wordt geweigerd heeft u misschien uw debetplatform per week overschreden of een fout gemaakt in het invoeren van de nummers van de bankkaart.

      Het kan ook zijn dat de analyse- en controledienst van de betalingen uw betaling heeft geweigerd.

      In dat geval, zal uw bestelling niet in behandeling worden genomen en uw rekening niet gedebiteerd worden.

      Wij nodigen u uit om uw bestelling te vernieuwen en contact op te nemen met uw bank om het mogelijke probleem te identificeren.

  • Mijn rendement en uitwisselingen

      Comment procéder à un échange ?

      Si la taille d'un article commandé ne convient pas l'acheteur peut demander qu'il soit échangé.

      Pour cela il vous suffit de nous contacter via le formulaire de contact /contactez-nous

      Nous vous communiquerons un numéro de retour. L’article doit nous être retourné neuf non utilisé dans son emballage d'origine intact à l’adresse suivante :  

      PADD NET

      85 avenue Général de Gaulle

      91170 VIRY CHATILLON  

      Les frais de retour et de réacheminement sont à la charge exclusive de l'acheteur. Si notre responsabilité est engagée, nous vous ferons parvenir un bon de retour. Aucun remboursement pour des frais de port engagés ne sera effectué.


      En cas d’erreur de commande ou d’échange pour convenance personnelle, les frais de port de réexpédition restent à la charge du client. Joindre une copie de votre ticket de caisse et nous indiquer ce que vous souhaitez en échange (taille, couleur, article ou remboursement).

      Les livres et DVD, les protections de tête, les produits périssables et sous-vêtements ne sont ni repris, ni échangés, de même que les articles personnalisés avec initiales ou signatures.

      Votre colis vous sera réexpédié dans un délai de 14 jours.

  • Mijn technische problemen

      Qu'est-ce qu'un cookie ?

      Des "cookies" enregistrent certaines informations qui sont stockées dans la mémoire de votre disque dur. Ces informations servent à générer des statistiques d'audience du site.

      Les cookies permettent au magasin de se souvenir de votre nom d'utilisateur et de votre mot de passe, facilitant ainsi votre identification sur votre compte-client.

      Un message peut vous demander, si vous souhaitez accepter les cookies, ce que vous pouvez bien entendu refuser. Il est aussi possible de configurer votre navigateur pour accepter ou refuser les "cookies" padd.fr à tout moment. Nous vous confirmons que ces cookies ne contiennent pas d'informations confidentielles vous concernant et peuvent permettre au site de fonctionner correctement.

  • Klantenservice

      Comment joindre le service clients ?

      Notre service clients répond à toutes vos questions du Lundi au Vendredi de 10h à 18h (hors jours fériés).

      Une réponse vous sera apportée sous 48h maximum (sauf cas exceptionnel) uniquement dans les jours et horaires indiqués ci-dessus.

      Pour nous contacter, merci d'utiliser le formulaire "Contactez-nous".

U heeft geen antwoord gevonden op uw vraag Neem contact met ons op