Padd en u

Vind het antwoord op uw vraag

Filteren op :
  • Mijn levering

      Wat moet ik doen bij het ontvangen van mijn zending?

      Wij vragen u (of de persoon die in uw naam de zending ontvangt) om de uiterlijke staat van de producten na te gaan bij levering Wanneer er een afwijking wordt vastgesteld (beschadigde verpakking) vragen wij u om dit te noteren op de leveringsbon of om de bestelling te weigeren.

      Zonder deze procedure kunnen wij u niet garanderen dat de terugbetalingsprocedure in gang kan worden gezet.

       

      Let op, als u de ontvangst van het product aan een derde toevertrouwt (congiërce van uw appartement, receptioniste op uw werk,...) ontvangt deze het pakket in uw naam en voor uw rekening.

      U moet deze persoon dus vragen om oplettend te zijn voor de gevolgen van de voorzorgsmaatregelen en hem er aan herinneren dat hij aan de ontvangst van de goederen dezelfde zorgen dient te geven alsof het voor zichzelf was.

      In ieder geval zullen deze voorzorgsmaatregelen het verkrijgen van de wettelijke garanties, noch het herroepingsrecht  verhinderen.

      Wanneer er producten ontbreken, ga dan naar de rubriek « Terugzending en terugbetaling - ontbrekende artikels»

      Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd?

      Bij uw bestelling kan u kiezen om ze te laten leveren bij u thuis, in een afhaalpunt of op een adres dat u ons opgeeft

  • Promo code

      Hoe werkt de Padd promocode?

      1- Ontvang uw promocode per e-mail of per sms

      2-Doe uw inkopen door producten in het winkelmandje te leggen. De promocodes kunnen geldig zijn onder bepaalde omstandigheden. De promo is voorbehouden aan een persoon in het bijzonder en is strikt persoonlijk. De geldigheidsduur van een promo is beperkt in de tijd en/of gelinkt aan een minimumaankoopbedrag. Tenslotte kan een promotie enkel geldig zijn op een bepaalde lijst van producten, deze commerciële aanbieding kan geldig zijn tot uitputting van de voorraad die beschikbaar is voor de online winkel. De promocodes zijn niet verenigbaar met andere promoties of kortingen. De aankopen met een promocode worden niet op de PADD getrouwheidskaart geregistreerd.

      3- In uw winkelmandje geeft u eenvoudigweg de speciale code in en klikt u op OK. De aanbieding zal onmiddellijk toegepast worden op uw bestelling, de berekening van de korting gebeurt automatisch.

  • Mijn betaling

      Quels sont mes moyens de paiement ?

      Alle prijzen zijn inclusief BTW De betaling wordt geïnd op het tijdstip van verzending.

      Met de bankkaart

      Met American Express

      Met Paypal

      De goederen blijven eigendom van PADD tot wanneer ze volledig betaald zijn.

      Is mijn betaling met de bankkaart beveiligd?

      U kan de betaling van uw bestelling met de bankkaart op de PADD-website in alle veiligheid uitvoeren (Bankkaart, Visa, Eurocard, Mastercard, Amex) of met PayPal

      De betaling gebeurt via bankservers  die beveiligd zijn met  HiPay Full Service

      Dit betekent dat geen enkele bankinformatie die u betreft via de online website van Padd gaat.

      Uw bestelling wordt dus geregistreerd en gevalideerd wanneer de betaling door HiPay Full Service aanvaard is.

      Dank zij het SSL (Secure Socket Layer) protocol, kan u in alle veiligheid het nummer van uw bankkaart, de vervaldatum, de naam van de kaarthouder (de naam die op de bankkaart staat), alsook het cryptogram op de achterkant van de kaart, doorgeven De gegevens van uw creditcard zijn versleuteld dank zij het SSL protocol en circuleren nooit ongecodeerd op het netwerk.

      De Padd-website heeft nooit toegang tot deze gegevens en bewaart ze niet op hun servers. Daarom worden ze u opnieuw gevraagd bij elke nieuwe handeling op onze website. Kaarten die uitgegeven zijn door banken die niet in Frankrijk gedomicilieerd zijn moeten internationale bankkaarten zijn.

      Op welk ogenblik wordt mijn betaling geïnd?

      Voor elke manier van betaling geldt dat de betaling pas op de dag van verzending van de bestelling wordt gedebiteerd.

      Kan ik betalen bij leveren?

      Tot onze spijt kunnen wij deze regeling niet aanvaarden.

      Kan ik in meerdere keren betalen?

      Op vandaag is het niet mogelijk om in meerdere keren te betalen.

      Wat gebeurt er als mijn betaling wordt geweigerd?

      Als uw betaling wordt geweigerd heeft u misschien uw debetplatform per week overschreden of een fout gemaakt in het invoeren van de nummers van de bankkaart

      Het kan ook zijn dat de analyse- en controledienst van de betalingen uw betaling heeft geweigerd.

      Wij nemen dan telefonisch contact met u op om u daarover in te lichten. U kan ons dan per telefoon uw bankkaartnummer doorgeven, een overschrijving uitvoeren of de bestelling annuleren.

U heeft geen antwoord gevonden op uw vraag Neem contact met ons op